Shop Mobile More Submit  Join Login
Safari by Lukeedee Safari by Lukeedee
Made this before the weekend. still a work in progress i think.

Comments and feedback are welcome.
Add a Comment:
 
:icondarnton:
Darnton Featured By Owner Jul 29, 2012
best one on here!
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Jul 29, 2012
Thanks :)
Reply
:iconralyki:
ralyki Featured By Owner Jul 9, 2012  Professional Artisan Crafter
clean, simple.... perfection
Reply
:iconsuperv20:
superv20 Featured By Owner Apr 17, 2012  Student General Artist
you make too much kool things i haw to DeviantWatch you

i gonna buy a MacBookPro as soon as i succeed the exam
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Apr 17, 2012
lol good luck :)
Reply
:iconchikenart:
ChikenArt Featured By Owner Feb 20, 2012
seriously omg before my safari icon was just a safari icon nothing more, now i look at it in aw like if it was a fuckin beautiful gorgeous girl
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Feb 21, 2012
haha im glad you like it :D !
Reply
:iconrhor:
Rhor Featured By Owner Feb 12, 2012
Damn it!!!!, I just finished drawing a Safari icon as well, and this one is way superior than mine....
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Feb 13, 2012
haha well I'm glad you like it :) and practice makes perfect so keep at it !
Reply
:iconallucard9:
Allucard9 Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist Interface Designer
Wow! nice work dude, love it :)

:peace:
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Feb 12, 2012
Thanx :)
Reply
:iconutsavshah:
utsavshah Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist General Artist
very nice
Reply
:iconpaulthegrand:
PaulTheGrand Featured By Owner Feb 10, 2012
the color scheme is awesome! great icon—will def use it. what's the background?
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Feb 10, 2012
the background behind the icon ?
Reply
:iconpaulthegrand:
PaulTheGrand Featured By Owner Feb 11, 2012
Yes
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Feb 11, 2012
Its just a texture i found somewhere. sorry i don't remember where i found it :( i can upload it for you if you really want it :)
Reply
:iconpaulthegrand:
PaulTheGrand Featured By Owner Feb 12, 2012
nah it's fine it looks like it could have come from subtlepatterns.com
thanks anyways tho
Reply
:icond1m22:
D1m22 Featured By Owner Feb 8, 2012
Superb!
Reply
:iconmatthewpres:
matthewpres Featured By Owner Feb 8, 2012
Nice icon featured on my blog [link]
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Feb 8, 2012
Thanx :D
Reply
:iconjacusan:
JacuSan Featured By Owner Feb 7, 2012  Hobbyist Interface Designer
Very fresh and shiny!
Reply
:iconm-awesome:
M-Awesome Featured By Owner Feb 6, 2012  Hobbyist Interface Designer
pretty!
Reply
:icongor0n:
Gor0n Featured By Owner Feb 6, 2012  Professional Interface Designer
Nice icon :)

You've been featured on iconpaper :star:
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Feb 7, 2012
Thanks !!
Reply
:iconklikekyle:
klikekyle Featured By Owner Feb 6, 2012
Very clean!
Reply
:iconlukeedee:
Lukeedee Featured By Owner Feb 7, 2012
Thanks :)
Reply
:iconfeverfive:
feverfive Featured By Owner Feb 6, 2012
Dang, one of the best Safari/browser icons I've seen in a awhile
Reply
:iconkrud3:
Krud3 Featured By Owner Feb 6, 2012  Hobbyist Interface Designer
your icons get better :D
Reply
:iconboneyardbrew:
BoneyardBrew Featured By Owner Feb 6, 2012  Hobbyist Interface Designer
Beautiful!
Reply
:icondtkinetic:
DTKinetic Featured By Owner Feb 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
Good job, the design just catches my attention :XD:
Reply
:icontdogmets:
tdogmets Featured By Owner Feb 6, 2012  Student Digital Artist
can't wait for the spark icons...
Reply
:icontdogmets:
tdogmets Featured By Owner Feb 6, 2012  Student Digital Artist
nice job!
Reply
:iconlinkindnb:
LinkinDnB Featured By Owner Feb 6, 2012
awesome.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 6, 2012
File Size
1.5 MB
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,888
Favourites
92 (who?)
Comments
33
Downloads
2,197
×